fredag 2 augusti 2013

Dag 7 - 124,5 (ner 5,6 kg totalt)

Ny dag och lite firande att jag klarade ännu en dag! ;) Har klarat 6 dagar nu och är inne på min 7:e. En hel vecka alltså. Det tycker jag faktiskt är ganska bra. Idag mår jag bra och undrar hur mycket nytta som detta gjort min kropp, att få läka så här med juicefasta. Säkert en hel del. Igår hade jag mindre oro i min kropp än tidigare vilket är ett fall framåt. Hungerskänslor har jag inga överhuvudtaget längre. Underligt hur kroppen fungerar. Att man har en mekanism inom sig utifall det inte skulle finnas mat omkring sig så försvinner hungerkänslorna helt. Och efter ett tag så mår man till och med bättre än innan tack vare en massa ketoner som rusar runt i kroppen. Synd bara att man inte kan mer om detta och att fler inte känner till fördelarna med att inte äta... Nu kanske inte jag är rätt person att diskutera detta som älskar mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar