onsdag 31 juli 2013

Dag 5 - 125,9 (ner 4,2 kg totalt)

Äntligen dag 5 och min sista dag till ett av mina mål. Det har varit lite kämpigt dom sista två dagarna. inte så mycket hugerkänslor utan mer oro i kroppen och rastlöshet. Dessutom har jag blivit väldigt lättirriterad. Något som omgivningen inte är så road av. I morse var jag riktigt dimmig i huvudet och kände inte för att stiga ur sängen överhuvudtaget. Efter att jag fått i mig en färskpressad persikojuice så blev jag på bättre humör. Troligen mitt blodsocker som behövde en injektion.

Igår blev det en juice av min nya favoritjuice: Rödbeta, äpple, citron och ingefära samt diverse andra grönsaks och fruktjuicer som alla kanske inte blev lika goda. Försöker att blanda en massa olika grönsaker och frukter för att se om jag kan hitta något gott. Inget extraordinärt att rapportera om ännu. 

Jag känner mig fortfarande ganska ok och tror att jag kan klara några dagar till. Jag skulle vilja komma över det första hindret som ofta uppstår efter ca 3-4 dagar och tycker det borde komma nu. Men även om jag mår hyffsat bra så är det ingen nerförsbacke heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar