tisdag 30 juli 2013

Dag 4 - 125,6 (ner 4,5 kg totalt)

Äntligen dag 4 redan. Jag tog mig igenom även dag 3 som skall vara en av dom svåraste utan några direkta problem. Ingen hunger att tala om och ganska klar i hiuvudet. Framåt kvällen så började jag bli lite orolig i kroppen och blev välidgt trött. Normalt lägger jag mig sent vid 12-tiden men nu gick jag till sängs redan kl 9. Men som sagt inga som helst problem med dag 3. Nu är det dag 4 och det är också en av de dagar som skall vara jobbigast. Dagen har börjat med lite huvudvärk så vi får väl se om den fortsätter på samma sätt. Har inte tagit min morgonjuice ännu. Det får bli en Honungsmelon denna gången. Älskar meloner så det ser jag fram emot.

Sedan var vågen kompis med mig igen, ner 4,5 kilo. Som jag sagt tidigare så är det troligen mest vatten men för en som är överviktig som mig så är det alltid glada miner när vågen visar mindre än dagen innan.

Vad skulle man göra utan internet idag? Var inne på Joe Cross sida Reboot with Joe Där kan man följa tusentals människor runt om i världen som gör samma sak som mig. Juicefastar. Det känns ganska skönt faktiskt att man inte är ensam. Det är lätt att man blir idiotförklarad när man gör något så annorlunda än vad folk är vana vid. Det är väl lite som när någon förslog att jorden var rund. Det var ju inte så populärt det heller.

Igår blev det en en ren äppeljuice, en ren apelsinjuice och min nya favorit: rödbetor, äpple, citron och ingefära. Mums... Skall försöka få i mig mer grön juice idag som tydligen skall vara nyttigare, Men problemet för mig är att jag inte tycker det är så gott. Men man kanske vänjer sig.

Dags att börja dag 4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar