söndag 28 juli 2013

Dag 2 - 128,2 (ner 1,9 kg totalt)

Idag är det redan söndag och jag har alltså redan klarat av min första fastedag. Jag drack ingen färsk juice igår för jag hade inte tillgång till min maskin hemma. Nu har jag den tillgänglig och har under dagen radan fått i mig en morotsjuice och en äppeljuice.

Tycker 1,9 kilo är helt ok för att vara första dagen. Nu har jag ju bara 28.3 kilo kvar…

Man brukar må väldigt dåligt efter ca 3-4 dagar och det kan vara så illa att man till och med vill sluta. Jag har ju som sagt fastat i några dagar tidigare och vet att det kan bli jobbigt. Jag försöker att vara förberedd och hoppas att det inte blir så illa denna gången. Enligt Joe Cross så mår man lika dåligt som graden av dåligt leverne innan man satte igång. Så jag får väl se hur dåligt jag levt…

Första dagen var ganska enkel och inga som helst problem. Motivationen är på topp och jag mår bra.

Har ni inte sett filmen med Joe Cross innan så passa på att göra det. Den gjorde att jag fick inspiration att börja med detta. Jag bestämde mig direkt efter att jag sett färdigt filmen. Den var en riktig inspirationskälla för mig. Det finns en hel del på nätet om en s.k Reboot som han kallar det också. Mycket läsvärt tycker jag.

Reboot with Joe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar